W przypadku problemów z instalacją XPS VIEWER możemy spróbować następujące rozwiązanie. Uruchomiamy edytor rejetru (regedit.exe) i wyszukujemy następujący folder:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU

W folderze zmieniamy wartość klucza Change 'UseWUServer' na '0' a następnie wykonujemy poniższe czynności:

1. Odłączamy się od sieci firmowej i podłączamy do zwykłej sieci prywatnej np. poprzez WIFI bez VPN'a
2. Wciskamy na klawiaturze Windows+R - i wpisujemy optionalfeatures  a nasępnie klilamy ENTER
3. Odznaczamy Microsoft XPS Document Writer i klikamy OK. Następnie wchodzimy jeszcze raz w to samo miejsce i zaznaczamy ptaszka którego przed chwilą odzaczyliśmy i klikamy OK./
4. Restartujemy komputer
5. Klikamy menu Start i wpisujemy APLIKACJE I FUNKCJE. Klikamy na nie.
6. Klikalmy FUNKCE OPCJONALNE
7. Klikamy DODAJ FUNKCJE
8. XPS Viewer powinien być na liście do zainstalowania. Zaznaczamy go.

 

Uruchomiamy edytor rejetru (regedit.exe) i wyszukujemy następujący folder:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU

W folderze zmieniamy wartość klucza Change 'UseWUServer' na '1'

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zajmujemy się również projektowaniem stron internetowych i składaniem komputerów dla osób prywatnych.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.