zmieściła się w pierwszej setce wyników, to za mało aby móc zdobyć jakichkolwiek klientów. Choć jeszcze kilka lat temu można było uzyskać dzięki temu systemowi wysoką pozycję, dziś już nadaje się on wyłącznie do wspomagania pozycjonowania strony. Dlatego ta metoda pozycjonowania samotnie nie nadaje się do promocji firmy.
Pozycjonowanie stron za pomocą systemu wymiany linków rotacyjnych jest szybkie i proste. Dzięki temu zdobywa coraz większa liczbę zwolenników. Niestety z przeprowadzonych badań wynika, że pozycjonowanie strony wyłącznie tym systemem nie daje zbyt dobrych rezultatów. Pozycje w pierwszej pięćdziesiątce i ciągłe skoki pozycji to za mało, aby zdobyć klientów. Dodatkowo dochodzi strach o nałożenie kary za ciągłe zmiany umiejscowienia linków. System ten nadaje się więc do wspomagania pozycjonowania strony, ale nie do samodzielnego jej pozycjonowania. Zerowa ilość uzyskanych klientów jest tego najlepszym dowodem.
System wymiany linków stałych okazał się skuteczniejszym narzędziem marketingowym od linków rotacyjnych. Dodatkowo nie powoduje takich skoków pozycji oraz niebezpieczeństwo otrzymania kary od Google jest o wiele niższe, ponieważ linki znajdują się w stałym miejscach. Strona pozycjonowana tą metodą znalazła się w TOP 20 wyników wyszukiwania. Dzięki temu udało jej się zdobyć, w ostatnim miesiącu badań, klienta na zaprojektowanie strony internetowej. Dzięki temu nakłady poniesione na stronę zwróciły się z małą nadwyżką. Jednak i ta metoda nie nadaje się do samodzielnego reklamowania strony. Oczywiście możliwe byłoby osiągnięcie lepszych pozycji poprzez zwiększenie kosztów na reklamę, ale wymagałoby to kilkukrotnego zwiększenia budżetu. Dlatego jest to bardzo dobry system do wspomagania pozycjonowania, jednak do samodzielnej reklamy raczej się nie nadaje.
Najlepsze efekty dało jednak pozycjonowanie strony poprzez połączenie różnych metod – katalogowania ręcznego, automatycznego, umieszczania linków na innych pozycjonowanych witrynach oraz podlinkowanie strony z systemu wymiany linków. Dzięki wszystkim tym zabiegom koordynowanym każdego dnia, udało się uzyskać bardzo wysokie i stabilne pozycje w wynikach wyszukiwania. Wysokie pozycje zaowocowały dużą liczbą klientów (łącznie 11) dzięki którym firma zarobiła po odjęciu kosztów reklamy strony - 27 238 zł. Należy pamiętać jednak, że z miesiąca na miesiąc zyski firmy rosły, a tylko w

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.