5.1.2. Adwords – linki sponsorowane

5.1.3. Banery
Od dnia 1 grudnia, przez cały miesiąc, badana była skuteczność reklamy banerowej. Baner został umieszony na kilku stronach firmowych. Firmy te działają na terenie Wrocławia i posiadają sporą ilość klientów z okolic Wrocławia, którzy odwiedzają ich strony. Adresy stron, oraz liczba osób odwiedzających ich strony, znajdują się w poniższej tabeli.

 

Z dostępnych informacji wynika, że większość prezesów firm to mężczyźni. Dlatego, aby zwrócić ich uwagę, przygotowany został specjalny baner, który na pewno zainteresuje większość mężczyzn. Baner jest bardzo kontrastowy i od razu rzuca się w oczy. Głównym celem baneru jest przyciągnięcie wzroku potencjalnego klienta i skłonienie go do zapoznania się z promocją.

 

5.1.4. Traffic
Dnia 1 stycznia 2010 roku zakończono wyświetlanie banerów. Wykupiony został w zamian ruch na stronę tzw. traffic Polega on na tym, że ruch generowany jest z pewnych serwisów na stronę docelową. W sporej części przypadków, osoby generujące ruch to osoby którym płaci się za klikanie reklam i spędzenie określonego czasu na stronie docelowej. Czasami zdarza się również, że ruch na stronie generowany jest z innej strony za pomocą specjalnych skryptów. Podczas wczytywania takiej strony, otwierane jest w przeglądarce internetowej użytkownika nowe okno ze stroną, która wykupiła traffic. Z powodu niskich cen takich usług, koszty uzyskania wielu wejść kształtują się na dość niskim poziomie. Postanowiono więc sprawdzić skuteczność takiego typu reklamy. Ruch został zakupiony na następujących stronach:

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.