Stworzone zaplecze składające się z 50 stron pozwala na uzyskanie całkiem przyzwoitych wyników, pod warunkiem odpowiedniego podlinkowania każdej z zaprojektowanych stron. Ponieważ nawet najlepsze strony zapleczowe nie są nic warte, jeśli nie zostaną odpowiednio podlinkowane, każda z 50 stron została dodana do 200 katalogów stron internetowych. Dzięki temu każda z 50 stron została zaindeksowana w wyszukiwarce i uzyskała „moc”, która pomoże w uzyskaniu jak najlepszych pozycji stronie z nich linkowanej.

 

Wygląd stron zapleczowych nie ma aż tak wielkiego znaczenia, jak wygląd stron na których przeprowadzane są badania. Spowodowane jest to tym, że na strony zapleczowe nie wchodzą klienci. Strony te są stworzone tylko dla wyszukiwarek, aby zbudować sztuczną sieć linków prowadzonych do strony pozycjonowanej. Dla wyszukiwarek elementy graficzne nie są aż tak istotne, dlatego teoretycznie można by je było pominąć, jednak w przypadku gdyby któryś z moderatorów wyszukiwarki chciał sprawdzić, czy jest to prawdziwa strona (a nie tworzona za potrzeby zaplecza), witryny zostały wyposażone w elementy graficzne.

 

Dodatkowo każdą z zaprojektowanych stron zapleczowych można bardzo łatwo, dzięki umieszczonych w nich skryptach, podpiąć do testowanych systemów wymiany linków.
5. PRZEPROWADZONE BADANIA
Głównym cele pracy było sprawdzenie skuteczności różnych metod marketingu internetowego, dla firmy prowadzącej sprzedaż swoich usług poprzez witrynę internetową. W tym celu zaprojektowane zostało 5 witryn internetowych, a na każdej z nich znajdował się sklep internetowy. Następnie zostały wybrane najpopularniejsze metody marketingu internetowego i przeprowadzono badania ich skuteczności. Z powodu, że najszybciej rozwijającym się sposobem reklamy strony w Internecie jest pozycjonowanie, 4 spośród 5 badanych stron było pozycjonowanych różnymi metodami. Dzięki temu możliwe jest porównanie każdej ze zbadanych metod pozycjonowania.

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.