4.3. Zaprojektowane zaplecze do pozycjonowania
Do poprawnego przeprowadzenia badań wymagane było stworzenie zaplecza pozycjonerskiego. Zaplecze to zostało zbudowane z 50 stron umieszczonych na 5 domenach oraz subdomenach stworzonych na tych domenach. Każda ze stron posiada 4 podstrony z treściami zgodnymi z tematyką strony. Teksty te są unikalne i nie znajdują się na żadnej innej witrynie w Internecie. Zostały napisane specjalnie pod budowę tego zaplecza, co pozwala na uniknięcie umieszczenia stron w duplicate content oraz osiągnięcie lepszych rezultatów w pozycjonowaniu domeny docelowej. Dodatkowo wszystkie strony różnią się od siebie wyglądem w takim stopniu, aby nie można było zarzucić im stosowania tego samego layoutu. Każda ze stron została napisana w języku php oraz posiada skrypty pozwalające, w razie potrzeby, na szybką zmianę linków do strony docelowej. Dzięki zastosowanym technologiom, nie trzeba już ich zmieniać na każdej stronie z osobna. Dzięki wprowadzeniu grup, na domenie można zmieniać linki automatycznie, dla wszystkich stron o danej tematyce, w obrębie domeny. Pozwala to na oszczędzenie sporej ilości czasu w przypadku potrzeby zmiany sposobu linkowania.

 

Aby zaplecze pozycjonerskie wyglądało bardziej naturalnie, konieczne jest zróżnicowanie tematyki stron na nim występujących. Dlatego powstałe zaplecze składa się w około 50 % ze stron dotyczących projektowania stron internetowych, natomiast reszta stron jest podzielona na 4 inne tematyki – usługi, budownictwo, geodezja oraz szkoły nauki języków obcych. Dzięki temu wygląda ono bardziej naturalnie dla wyszukiwarki. Dodatkowo tak zaprojektowane zaplecze można wykorzystać do promocji innych witryn. W przypadku uzyskania zlecenia np. na pozycjonowanie firm z branży budowlanej, gotowe jest już 10 tematycznych stron, które na pewno znacząco przysłużą się do podwyższenia pozycji tej strony.

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.