Inną zaletą tego systemu jest przejrzysty panel, w którym dodając linki można ustalić 4 różne zestawy danych takich jak: anchor text, tytuł linka i jego opis. Wykorzystując tę możliwość i różnicując anchory, można zmniejszyć ryzyko nałożenia filtra przez Google. W systemie możliwe jest również ustalenie priorytetu każdego linka, dzięki czemu można określić, który link jest ważniejszy i który ma być najmocniej linkowany. Linki będą brać udział w losowaniu dopiero po zatwierdzeniu przez administratora. Pomimo, że opóźnia to rozpoczęcie przydzielania linków, funkcja ta gwarantuje brak zakazanych linków w systemie, a co za tym idzie większe bezpieczeństwo dla pozycjonowanej strony rys. 21 .

 

1. PRZYGOTOWANIA DO PROWADZENIA BADAŃ
Aby sprawnie przeprowadzić badania, wszystkie elementy muszą być wcześniej przygotowane. Do przeprowadzenia badań konieczne było stworzenie 5 stron internetowych, oferujących usługi świadczone przez wybraną firmę. Strony te musiały posiadać możliwość złożenia zamówienia poprzez witrynę internetową oraz ich budowa musiała być przeprowadzona w bardzo specyficzny sposób. Z powodu wykrywania przez wyszukiwarkę Google stron o identycznej treści (algorytm duplicate content) oraz nie wyświetlaniu ich w indeksie, treści zawarte na stronach nie mogły być identyczne. Z drugiej strony pozycja w wyszukiwarce zależy w dużej mierze od treści umieszczonych na stronie. Dlatego konieczne było stworzenie treści dla każdej strony z osobna w ten sposób, aby statystyka częstotliwości występowania słów kluczowych na poszczególnych stronach była bardzo zbliżona, a zarazem by strony różniły się od siebie w tak dużym stopniu, aby wyeliminować możliwość zakwalifikowania którejkolwiek ze stron jako duplikat innej. Dlatego choć teksty na poszczególnych stronach różnią się od siebie, nasycenie słów kluczowych zarówno w treściach oraz tytułach i opisach stron było bardzo zbliżone. Pozycja strony internetowej zależy również od adresu witryny. Dla przykładu strony z końcówką .pl łatwiej uzyskują wysokie pozycje niż strony z końcówką regionalną np. .wroclaw.pl. Odzwierciedla się to także w cenie rejestracji i

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.