Ustawienia wspólne rys. 26 :
• kategorie główne - katalogi zawierają wpisy uporządkowane według kategorii i podkategorii,
• słowa kluczowe - to słowa, które są dodawane do katalogu jako frazy kluczowe, czyli słowa po których wpisaniu w wyszukiwarce Google powinna zostać znaleziona strona.
.

Pozostałe ustawienia dotyczą już konkretnych typów katalogów. System pozwala na wybór poszczególnych typów katalogów do których ma być dodana strona. Dzięki temu możemy bardzo precyzyjnie określić w których typach katalogów ma się znaleźć wpis. Dla każdego typu katalogu można określić oddzielny opis strony, słowa kluczowe oraz podkategorie do których strona ma by dodana. Można również wskazać jakie tytuły wpisów mają być użyte oraz kategorie które mają zostać utworzone w przypadku nie odnalezienia żadnej pasującej.
3.6. Traffic
Aby klient założył zamówienie, musi najpierw wejść na stronę internetową. Już od dawna wiadomo, że im większa liczba odwiedzin strony, tym większe prawdopodobieństwo, że któryś z klientów zdecyduje się na skorzystanie z usług firmy. Widząc zapotrzebowanie na usługi, które pozwoliłyby na uzyskanie dużej liczby odwiedzin, niektóre serwisy zaczęły oferować sprowadzenie ruchu na stronę docelową klienta.
Ofert tego typu usług jest w Internecie dość sporo. Ich ceny są stosunkowo niskie i zaczynają się już od 0,1 gr. za jedno wejście, a w przypadku dużej liczby wejść, można nawet wynegocjować lepszą ofertę. Sprawia to, że wiele osób próbuje korzystać z takich usług. Strony oferujące takie usługi zyskują coraz większą popularność i zrzeszają coraz większą liczbę użytkowników. Wiele osób kupuje usługę polegającą na wygenerowaniu kilkudziesięciu tysięcy odwiedzin na stronie, nie zdając sobie nawet sprawy, w jaki sposób są one generowane rys. 12 .
Część firm sprzedających ruch na stronę w prosty sposób oszukują klientów. Odwiedziny strony nie są wykonywane przez ludzi, lecz poprzez

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.