Z kolei na poziomie grup reklamowych, są wyznaczane hasła i strony docelowe znajdujące się w obrębie Sieci partnerskiej. Na tym etapie powstają też reklamy w formie tekstu, grafiki i wideo rys. 27 .
Reklama Adwords jest sprzedawana w modelu CPC, a zatem reklamodawca zobowiązuje się płacić za każde kliknięcie w reklamę. W systemie Google Adwords istnieje kilka form opłaty. Najbardziej popularną formą jest ustalenie maksymalnej stawki za kliknięcie. Klient podaje wysokość maksymalnej stawki, którą zobowiązuje się zapłacić za kliknięcie w jego reklamę, po czym na drodze aukcji zostaje ustalana ostateczna cena. Kolejna forma opłaty to optymalizator konwersji. Niemniej jednak mają do niej dostęp tylko kampanie, w których ustawione jest śledzenie konwersji Adwords i w okresie ostatnich 30 dni miało miejsce minimum 15 konwersji. Trzecią formą opłaty jest automatyczne określanie stawek. Polega ono na tym, że po określeniu budżetu, narzędzie Adwords automatycznie ustala ceny ofertowe tak, aby możliwe było jak najwięcej kliknięć. Użytkownicy Sieci partnerskiej Google mogą skorzystać z innej formy opłaty, jaką jest opłata za każde tysiąc wyświetleń reklamy rys. 27 .
Przeprowadzono wiele badań na temat stosunku użytkowników do reklam internetowych. Wykazały one, że jest ona o wiele mniej irytująca niż reklamy, z którymi internauci spotykają się w pozostałych mediach. Interesujące jest to, że według części użytkowników reklamy internetowe zapewniają im dostęp do niezbędnych informacji, zatem są niezmiernie ważne i potrzebne rys. 3 .
3.3. Banery
„Historia powszechnego dostępu do Internetu sięga kilkunastu lat. Ten czas jest również związany z ekspansją reklamy graficznej w sieci. Już w początkowych fazach rozwoju Internetu znany był baner jako najpopularniejsza forma reklamy graficznej. Dzisiaj wiele się zmieniło, rynek reklamy internetowej wygląda nieco inaczej, ale banery (...) ciągle są popularne” rys. 6 .
„Banery odpowiednio rozmieszczone w Internecie upowszechniają informacje o istnieniu witryny reklamodawcy, tym samym przyczyniając się do wzrostu liczby odwiedzin i świadomości marki. Historia reklamy internetowej rozpoczęła się w roku 1994(…). Od tego czasu wiele się zmieniło, zamiast prostych napisów zachęcających do kliknięcia (…) pojawiły się animacje,

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.