docelowy adres URL reklamy prowadził do podstrony, która znajduje się w odległości maksymalnie dwóch kliknięć od podstrony, na której internauta może znaleźć informację o cenie lub rabacie. Jednymi z podstawowych warunków Google Adwords są prawidłowe działanie docelowego adresu URL oraz brak okien typu pop-up. Niedopuszczalnym jest, żeby strona docelowa reklamy prowadziła do pliku lub adresu e-mail oraz była na etapie powstawania. Program Google AdWords nie zezwala użytkownikom na promowanie treści związanych między innymi z przemocą, hazardem i prostytucją rys. 27 .
Reklama Google Adwords znajduje się po prawej stronie wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google. Wyniki sponsorowane mogą zostać też umieszczone nad wynikami wyszukiwania oraz na stronach Sieci partnerskiej Google. Kierowanie reklamy Adwords w wyszukiwarce polega na tym, że po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła, zostają wyświetlone linki sponsorowane, które są z nim związane. Z kolei kierowanie reklam Adwords w Sieci partnerskiej Google może odbywać się na trzy sposoby. Pierwszy sposób to kampania Adwords kierowana na Sieć Partnerską za pomocą słów kluczowych. Jej istotą jest wyświetlanie reklam na stronach związanych z dodanymi przez reklamodawcę słowami kluczowymi. W wyniku tego reklamy pojawiające się w witrynach internetowych Sieci partnerskiej Google są adekwatne do ich treści. Drugim sposobem kierowania reklam Adwords w Sieci partnerskiej jest kampania kierowana na miejsca docelowe. Polega ona na dodaniu do kampanii Adwords, adresu URL witryny należącej do Sieci partnerskiej Google. Ostatnim sposobem kierowania reklam Adwords w Sieci partnerskiej jest kampania online, która odbywa się w oparciu o wybrane słowa kluczowe oraz miejsca docelowe. Po wyborze słów kluczowych i stron docelowych przez reklamodawcę, reklama wyświetlana jest na podstronach stron docelowych, które są związane tematycznie z dodanymi hasłami rys. 27 .
Struktura Google Adwords jest oparta na koncie, w skład którego wchodzą kampanie. Kampanie z kolei są podzielone na grupy reklamowe, zawierające teksty reklamowe i hasła. Informacje rozliczeniowe, a także preferencje i ustawienia dostępu do konta, są określane na poziomie konta. Na poziomie kampanii zaś, są ustalane ustawienia i harmonogram wyświetlania reklamy, jak również data rozpoczęcia i zakończenia jej wyświetlania. Określany jest także dzienny budżet oraz języki i lokalizacje, na które reklama będzie kierowana.

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.