internetowa, reklama e-mail, a także witryny internetowe dotyczące tematyki zarabiania za pośrednictwem Internetu rys. 2, 4 .
Marketing internetowy obecnie stanowi bardzo rozbudowany dział marketingu, lecz jego dynamiczny rozwój świadczy o tym, że wkrótce może stać się osobną dziedziną. Wraz z przemianami, jakie dokonują się we współczesnym biznesie, marketing internetowy zdobywa coraz większą popularność. Najnowsze techniki pozwalają na zminimalizowanie kosztów dystrybucji, promocji i komunikacji, co w czasach kryzysu gospodarczego jest dla każdej firmy niezmiernie ważne. Przedsiębiorcy mają świadomość korzyści płynących z działalności marketingowej w Internecie, lecz tylko nieliczni potrafią umiejętnie wykorzystać możliwości, jakie daje Internet rys. 2, 4 .
3. WYBRANE METODY MARKETINGU
Marketing internetowy to bardzo szerokie pojęcie. Narzędzi oraz metod na promowanie firmy w Internecie jest bardzo dużo. Cały czas powstają również nowe pomysły na reklamowanie produktów i usług za pomocą światowej pajęczyny. Wiele z tych pomysłów odchodzi bardzo szybko w zapomnienie, ponieważ się nie sprawdzają. Jednak część z nich odnosi sukcesy i wykorzystywane są przez wielu ludzi na całym świecie. Poniżej przedstawione są metody i narzędzia, które są najczęściej używane i promowane przez osoby zajmujące się marketingiem zarówno małych jak i dużych firm.
3.1. Mailing
Mailing to forma reklamy polegająca na wysyłce listów (e-maili) reklamowych do posiadaczy kont e-mail. Mailing można podzielić na profesjonalny – organizowany przez sieci reklamowe lub portale internetowe oraz mniej profesjonalny, który przygotowują mniejsze serwisy lub fora internetowe. Ten drugi jest zazwyczaj sporo tańszy, lecz nie ma pewności co do pochodzenia emaili oraz ich rzeczywistej liczby. Decydując się na tańszą ofertę mailingową, przede wszystkim nie ma pewności, czy adresy zostały zdobyte legalnie, oraz czy liczba adresów w bazie rzeczywiście wynosi tyle, ile podaje oferent rys. 6 .
Mailing staje się coraz bardziej popularną formą reklamy. Dzieje się tak z powodu coraz większej liczby użytkowników Internetu, a co za tym idzie coraz

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.