rozmowy jest dostępny na stronie internetowej po jej zakończeniu. Często dyskusje toczą się na temat produktów firmy i biorą w nich udział eksperci, którzy wyczerpująco odpowiadają na wszystkie, zadawane przez uczestników czatu pytania rys. 3, 9 .

            W celu zwiększenia wiarygodności i poprawy wizerunku, w ośrodku internetowym przedsiębiorstwa może zostać zainstalowana większa liczba chat rooms poruszających różne tematy. Równie skutecznym rozwiązaniem jest tworzenie grup dyskusyjnych w ramach strony internetowej firmy. Dyskusje prowadzone przez grupy nie wymagają obecności wszystkich uczestników i dużego zaangażowania, więc rekrutują użytkowników na długi czas. Bardzo popularne jest tworzenie więzi społecznej, poprzez danie użytkownikom możliwości współtworzenia strony. Zwykle ogranicza się ona do zamieszczania opinii klientów oraz opisu doświadczeń, powiązanych bezpośrednio z produktami firmy rys. 3, 9 .

            Ecommerce jest pojęciem bardzo złożonym, które odnosi się do sprzedaży internetowej. Sprzedaż produktu lub usługi za pośrednictwem Internetu wykazuje podobieństwo do sprzedaży wysyłkowej. Sprzedaż internetowa nie wymaga od nabywcy i sprzedawcy osobistego kontaktu, a płatność jest wykonywana natychmiast. Klient, który poszukuje produktu na tynku tradycyjnym, musi poświęcić wiele czasu na zebranie informacji i opinii na temat produktów różnych firm. Zwykle decyduje się on na znaną markę, co powoduje, że średnie i małe przedsiębiorstwa zostają w cieniu.

            Z kolei handel elektroniczny rządzi się zupełnie innymi prawami. Główną rolę pełni atrakcyjność oferty, a wyszukiwarki internetowe pozwalają znaleźć produkty wysokiej jakości w niskiej cenie. Zadaniem producentów jest przede wszystkim zamieszczenie informacji o ofercie rynkowej firmy w odpowiednich ośrodkach internetowych. Przedsiębiorstwa, które biorą udział w takich działaniach, zyskują wiele dodatkowych możliwości, dzięki czemu mogą zapewnić klientom znacznie więcej korzyści, takich jak niższe ceny, dostęp do informacji, dogodne warunki zakupu oraz innowacyjne formy komunikacji rys. 2, 3, 4 .

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.