ciekawszych animacji. Reklama pop-up to banery, które nie zawierają łącza, tylko wykonują polecenia na tle strony, którą ogląda użytkownik. Podczas gdy tradycyjny baner jest jedynie formatem graficznym, pop-up to aplikacja Java. Przy tworzeniu banerów należy zwrócić uwagę na czas jego ładowania. Baner powinien pojawić się w tym samym czasie, co strona internetowa, na której się znajduje. W przeciwnym razie nie spełni swojej roli. Największą skuteczność wykazują banery, które zawierają kolorowe animacje oraz zawierają pytanie, prośbę, bądź obietnicę prezentu rys. 3, 7 .
Internet jest medium, w którym koszty kampanii reklamowej są stosunkowo niskie w porównaniu z telewizją i prasą, lecz nieco wyższe niż w radio, a reklamodawcy mają możliwość ścisłej selekcji odbiorców. Za sprzedaż miejsca reklamowego w Internecie reklamodawcy ponoszą opłaty, jednakże ich wysokość można ustalić na kilka sposobów. Najprostszym sposobem jest opłata jednolita, która jest określana na podstawie wielkości zamieszczonej reklamy i czasu jej wyświetlania. Kolejnym sposobem jest opłata, która opiera się na wskaźniku CPM. Firma zobowiązuje się wówczas płacić za każde tysiąc odsłon reklamy. Podobnym sposobem jest opłata ustalana na podstawie ilości kliknięć na baner, a zatem oparta na wskaźniku CPC. Kolejną metodą ustalania opłat za miejsce reklamowe jest opłata za interakcję użytkownika z ośrodkiem strony internetowej rys. 1, 2 .
Wysokość opłaty zależy od liczby kliknięć na reklamę, od czasu, w którym internauta oglądał stronę reklamodawcy, liczby odwiedzonych przez niego stron i od tego, czy wypełnił zamieszczony formularz. Ostatnim sposobem ustalania opłat za sprzedaż miejsca reklamowego jest ustalanie ceny na podstawie wyników reklamy. Metoda ta jest znana jako pay-per-sale i jest związana z dokonaniem zakupu przez użytkownika, który dotarł do witryny przez reklamę umieszczoną na stronie reklamobiorcy. Sposób ten jest bardzo popularny w programach partnerskich rys. 1, 2 .
Najbardziej znanym internetowym serwisem reklamowym jest Adwords. Jego działalność opiera się na sprzedaży linków sponsorowanych, które pojawiają się na stronach należących do sieci partnerskiej wyszukiwarki Google. Obecnie Internet daje wiele możliwości w zakresie automatyzacji wyświetlania reklamy i oceny jej skuteczności, dzięki AdSerwerom, czyli oprogramowaniu kierującemu przebiegiem wielu kampanii reklamowych

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.