przedsięwzięciem, które pozwala na zaistnienie firmy w Internecie jest wspomniana strona internetowa.
Aby powstała strona internetowa firmy, należy zastanowić się nad serwerem i właściwą domeną. Wbrew pozorom jest to w dziedzinie marketingu internetowego bardzo ważne. W Polsce rejestracją domen zajmuje się Naukowo Akademicka Sieć Komputerowa. Należy zaznaczyć, że instytucja ta nie prowadzi rezerwacji domen, w związku z czym często dochodzi do zajęcia domeny przez inną osobę. Adres internetowy firmy może wpłynąć na opinię potencjalnych klientów o danej firmie, zarówno w sposób negatywny, jak i pozytywny. Należy to wziąć pod uwagę przy wyborze domeny. Większość właścicieli firm wybiera domeny zawierające nazwę firmy, co wywiera korzystny wpływ na zwiększenie oglądalności witryny. Dość istotnym elementem promocji strony internetowej są słowa kluczowe, ponieważ stanowią pewien punkt oparcia. Właściwy dobór haseł zapewnia wysoką pozycję w rankingu wyszukiwarek, innymi słowy gwarantuje sukces w promocji witryny. Na wstępie należy ustalić fundamentalne, dwa słowa kluczowe, które są najbardziej adekwatne do treści promowanej strony. Wiele osób, aby dobrać najlepszy zestaw haseł, sięga do źródeł stron internetowych posiadających wysokie pozycje.
Przedsiębiorstwa mają możliwość komunikacji z konsumentami za pośrednictwem Internetu dwoma sposobami. Jednym z nich jest komunikacja, która wymaga od klienta aktywności, czego przykładem jest e-mail z działu obsługi klienta. Natomiast drugi sposób to komunikacja, w której przekazem kieruje przedsiębiorstwo. Przejawia się ona pod postacią reklamy e-mailowej, potocznie określanej mianem SPAM. Są to przykłady przekazu osobistego. W kwestii przekazu masowego również istnieje komunikacja wymagająca aktywności od konsumenta, a także ta, w której to firma kieruje przekazem. Przekaz masowy przejawia się w formie stron internetowych i banerów, a także daughter Windows i tak zwanych reklam interstitials. Znacznie mniej ryzykowna jest komunikacja, która wymaga aktywnej postawy odbiorcy, jednak czasem nie przynosi ona przewidywanych zysków. Wówczas przedsiębiorstwa samodzielnie kierują przekazem między innymi poprzez SPAM. Może to poprawić wyniki sprzedaży, ale istnieje ryzyko utraty klientów, które może pogorszyć sytuację firmy .

 

 

Informacje dodatkowe

Świadczymy nasze usługi informatyczne 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu - tel. 792 792 589. 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu umówienia spotkania u Państwa w firmie i ustalenia warunków współpracy.